Powered By Blogger

maanantai 16. kesäkuuta 2014

Kesäkuun paketti

 Oi oi, mitkä naurut sain, kun paketin päällisen aukaisin. :D Tällainen pitäisi olla kaikilla.
 Apuvälineitä käsitöihin, kaikki tulevat kyllä tarpeeseen! Olen onnistunut mm. hukkaamaan pikkusakseni, ja silmukkamerkkejä ei ole koskaan liikaa. Nuppineuloillekin tein tuossa pari päivää sitten "inventaarion", kippasin rasian lattialle, ja taatusti osa on nyt imurissa jne., joten uudet nuppineulat tulivat kuin tilauksesta.
 Silmukkamerkit ovat ystävän itse tekemiä. Arvostan.
 Tässä yleiskuva paketista.


 Kaikki paketin langat ovat minulle aivan uusia tuttavuuksia, kädet syyhyävät jo neulomaan ja virkkaamaan!

 Ystäväni osui jälleen suoraan sydämeeni, hän oli ommellut minulle kissakuvioisen käsityöpussukan ja puikkopussukan.Olen rakastunut. <3
Paketista löytyi myös kaksi ohjetta, molemmat minulle uusia. Kassin laitan piakkoin toteutukseen, sukkia neulon taas syksymmällä.

Ystäväkseni paljastui MEHTÄEMÄNTÄ. Haluan kiittää sinua tästä kierroksesta oikein, oikein paljon. Sinulla on selvästi ajatustenlukijan vikaa, niin nappiin osuivat kyllä paketit ja välimuistamiset. Hymyillen jatkan kesäloman viettoa, kyllä kelpaa, kun on First Aid Knit.

4 kommenttia:

  1. Mahtavuutta jotta paketti onnistui taas!
    Kierros oli kyllä kokonaisuudessaan todella mieleen painuva. Kiva oli kasailla siulle paketteja ja huomata, että onnistuin niissä siuta ilahuttamaan.

    Kivaa juhannus viikkoa sinne :)

    VastaaPoista
  2. Sydämessä asti huikaisee, niin kauniisti koottu paketti!

    VastaaPoista
  3. Ihastuttavia yllätyksiä. Hyvää kesää!

    VastaaPoista